Saturday, August 7, 2010

♥♥ing♥♥


好久很久没有整理我的部落格。。因为真的很懒惰写也。。
、、。应该要怎样才能开心的做回自己呢。
来到新的学校我也找到了好多的朋友。
有欢笑,有悲伤,喜怒哀乐都在这里。
星期一我就要去打仗了因为我将会应付我的考试。
我现在一直在打仗但是身心已经疲惫了。。
我还是得加油因为他对我说的话,我一定要做到。。
应付完考试了就是放暑假了。开开心心的和朋友们快乐去吧。
心中真的很多话想说。觉得好难过。感觉有东西在我的胸口。我发现用华语来表答心中的感受真的很不错。我到底怎样做。/好累!!!
(maybe god wants us to meet a few wrong people before meething the right one,
so
that when we finally meet the person,we wiil konw how to be grateful...

i don't cry because it is over,just smile because it happened....

maybe in the worst way i to miss someone before, but i just learn in happiness is not something in my experience,it is something i remember...)thanks jennifer^^

No comments:

Post a Comment